joi, 2 ianuarie 2014

Nu-mi amintesc

                                                                    Nu-mi amintesc
      Nu-mi amintesc de momentul acela cand adia o usoara mireasma a florilor din parcul in care obisnuiam sa ne intalnim ...
       Nu-mi amintesc de prima clipa cand te-am zarit si m-am indragostit de tine.Eram cea mai timida fiinta de pe pamant.Cine erai tu?
        Nu-mi amintesc ziua aceea in care mi-ai lasat in fata portii cea mai frumoasa floare pe care si acum o pastrez intr-o carte pe care o citesc la infinit...
         Nu-mi amintesc lacrimele de pe obrajii tai atunci cand credeai ca totul s-a sfarsit.Lumea se abatea asupra noastra.Toti incercau sa ne distruga sufletele.
         Nu-mi amintesc sentimentul de tristete si singuratate pe care l-am nutrit atunci cand ai parasit aceasta lume si m-ai lasat visand...la ingeri, la stele, la tine...
          Nu-mi amintesc de faptul ca nu voi inceta niciodata sa scriu despre tine...raza mea de inspiratie vesnic vie.

2 comentarii:

  1. Buna,
    Fie ca anul in care am intrat sa-ti aduca multe bucurii si impliniri!
    Vino si ia imagini miscatoare gif foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere