luni, 29 octombrie 2012

Vise


                                                                 Vise





    Un duium de ganduri imi strabat mintea acum...Stau aici, lipsita de inspiratie, intr-un univers posomorat.As vrea sa pot evada, dar incotro sa ma indrept?Toata lumea ma respinge.Nu imi gasesc menirea pe acest pamant.Ar putea cineva sa ma inteleaga?Nimanui nu o sa-i pese vreodata.Cert este ca fiecare om e meschin cand vine vorba de propria persoana.Nu-mi pot da seama cum ii lasa inima sa fie atat de reci.
                Respecta si vei fi respectat.Ajuta si vei primi inzecit..Ce drept am eu sa judec oamenii?Niciunul.Chiar si cel mai rau si egoist om de pe pamant are un trecut,o familie si o inima.Probabil,inainte sa ne pripim cu pareri negative,ar tebui sa ne punem in situatia lui.
         Azi-noapte am avut cel mai nebunesc vis.Conduceam un autovehicul de mare viteza.Initial nu puteam detine controlul-acest lucru mi se intampla deseori in vise-apoi am preluat controlul si toata lumea era a mea.Era frumos...incredibil...de vis...o viteza nemaipomenita.Nicicand nu credeam ca pot zbura si in acelasi timp pot vedea lumea...intr-o singura clipita.Se spune ca e bine sa te visezi zbutand...Oare?Ai grija sa nu visezi cu ochii deschisi...s-ar putea sa te prabusesti si sa nadajduiesti in zadar.Asta am realizat abia apoi...cand mi-am pierdut aripile.Am cazut intr-un loc neobisnuit...dar familiar.Am incercat sa-mi gasesc drumul spre casa...dar unde e locul acela miserios pe care toti il numim CASA?Toate strazile imi erau cunoscute...totusi nu stiam pe unde s-o apuc.Acesta e doar nu vis...un vis in care traim cu totii.Ne apar o multime de oportunitati in viata...pe care sa o alegem?Nu stiu!Cine poate sti?Nici nu pot exprima in cuvinte ceea ce simt acum.Ce se va intampla daca nu o sa-mi gasesc drumul...calea spre succes?
Iar nu reusesc sa adorm...mie teama sa mai visez!Daca nu o sa ma mai trezesc vreodata?Daca eu visez acum si nu-mi dau seama?Deseori mi se intampla sa nu fac distinctia dintre realitate si absurd.E aberant.Stiu!Viata nu e un joc cinstit.Viata nu poate fi pacalita.Astept in fiecare zi soarele care nu apune...va puteti imagina, doar lumina, fara intuneric,fara pericole care ne pandesc la fiecare colt de strada?
As vrea sa fiu o stea...o simpla stea de pe cer...sa pot fi mai aproape de Dumnezeu.Asa ca visez...doar in vis pot fi cine vreau.As vrea sa-L intreb pe El cum ar fi fost viata mea daca m-as fi nascut in alte circumstante...Oare as fi fost mai implinita?Fara scandaluri?Fara certuri? Probabil NU!De ce ne e atat de greu sa realizam ca avem tot ceea ce avem nevoie chiar aici,langa noi...
Viata care o traim pare a fi un VIS1Dar oare cine viseaza?Raspunsul e simplu:NOI!Noi ar trebui sa fim cei care modeleaza cursul firesc al acestui vis,noi ar trebui sa fim cei care detinem controlul si sa facem ceva...sa realizam ceva....sa...nu stiu...ceva.Avem nevoie de o explozie in inimile noastre pentru a ne trezi simturile...mireasma florilor...adierea vantului...un cantec de dragoste...
Cand o sa fie satui oamenii sa se urmareasca ca Tom si Jerry?Cand vor termina sa se urasca si sa-si bage bete-n roate?As merge o mie de kilometri pentru a afla raspunsul la intrebarile mele irationale...dar la ce m-ar ajuta asta?Ma simt din nou captiva intr-un univers intunecat, sumbru...in care nu-mi gasesc locul.As striga dupa ajutor dar ce sanse sunt sa ma auda cineva?
Viata e grea.Pericolele ne inostesc pretutindeni.Daca as putea sa fac ceva...daca as avea puterea sa schimb lumea asta rea...Inca visez?Simt un gol in stomac...tinde sa ma invaluiasca in intuneric...frica...absurd.Ma prabusesc...nu mai am nici o sansa la viata!Incerc sa tip...cine o sa ma auda?Cine o sa-mi intinda si mie o mana de ajutor.Viata pare a fi un cosmar...cel mai cumplit cosmar.Incerc sa ma trezesc...dar nu pot!Ceva imi spune ca am o multime lucruri de facut INAINTE SA PLEC...
In acest loc-cald , bland,afectuos- am crescut puternica...am capatat o multime de sperante.Gata!Acum incepe misiunea imposibila!Imi voi schimba numele si voi pleca in alta tara...o sa fiu traficant de droguri sau ...Ironia sortii face ca menirea noastra in viata nu este de a fugi, ci de a infrunta orice ne iese in cale.In fuga ta zadarnica s-ar putea sa te impiedici...atunci a disparut...a disparut toata intrederea in fortele proprii...pe care, oricum, cand o dobandesti...altii ti-o distrug.Chiar nu isi dau seama cat de absurzi sunt ...sau cat de stupizi si egoisti ii determina cei din jur sa devina?Degeaba!Totul e in mintea noastra...totul e doar un VIS!      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu