vineri, 8 octombrie 2010

FLICKA

   In sfarsit ceva timp pentru blogging...............:D:D:D:D:D.Credeam ca nu mai vine weekend-ul, si apropo de weekend.............acum am mai mult timp de petrecut cu cel mai prietenos animal al meu....ZORA sau Dorothy ..............cum ii spun eu cand ma enerveaza, in fine Zora este calul meu, o prietena foarte buna..............prin asta nu vreau sa zic ca ei ii pot spune orice(normal ca ii spun ca doar nu o sa comenteze:)):)):)):)):D)si din faptul ca uneori ma face sa ma simt EU, adevarata eu, care se poate exprima intr-un cu totul alt fel.Chiar daca nu stiu sa calaresc inca, imi place sa-mi petrec timpul cu ea. Am mentionat ca Zora e iapa?????????????O da am uitat.
   Tin minte ca asta vara era la pascut undeva in apropiere de casa<>si cat ma vedea imediat facea ce stie ea mai bine .........urla ca sa ma duc la dansa sa-i dau ceva.La fel ca pisicii mele, ii place foarte mult sa manance pufuleti si tot felul de chestii de genul asta:snaksuri:))................sincer nu am mai vazut in viata mea un cal care sa manance chestii dinastea=))=)):)).In preajma mea orice e posibil.






  As vreau sa mentionez ca Zora este un cal in varsta de 13 ani.....sunt mai mare ca ea:))...........cu niste ochi albastri si din cate am observat are pielea neagra aproape peste tot coprul inafara de.......................botic:*.
Desi aveam doar 9 ani cand a adus-o tata imi amintesc perfect povestile pe care mi le spunea despre Zora ..........el stia de existenta ei de dinainte de a o cumpara.Viata calului nu a fost una prea fericita, era tratata ca un caine, era batuta cu tot felul de lanturi si ii legau conserve de coada sa o fugareasca.........aceia nu sunt oameni.Timp de 4 ani am considerat-o salbatica dupa chestiile care le facea cand auzea cel mai mic zgomot facut de ceva de metal.......bine ca i-a trecut:D, dar si acum se mai sperie de unele chestii dar toti avem temerile noastre. Cred ca nu voi uita niciodata vara anului 2010 care ma apropiat si mai mult de ea.
Pur si simplu o ador:*:*:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu