sâmbătă, 20 februarie 2010

EsTeR




LoReNa

2 comentarii:

  1. Toata lumea are nevoie de inspiratie
    Toata lumea are nevoie de un suflet
    O melodie frumoasa
    Atunci când noaptea e asa de lunga
    Pentru ca nu exista nici o garantie
    Ca viata este usoara

    Da, atunci când lumea mea este în scădere în afară
    Atunci cand nu exista nici o lume in care sa te desparti pe intuneric
    Atunci cand eu, eu, eu ma uit la tine
    Atunci când valurile sunt inundaţii de ţărm şi am
    Nu poate fi găsita calea mea initiala nicaieri
    Atunci cand eu, eu, eu ma uit la tine
    Cand ma uit la tine
    Eu pot vedea iertarea

    Am putea vedea adevarul
    Eu te iubesc pentru cine sunt
    La fel ca si stelele tinand luna
    Chiar acolo unde îi aparţin şi ştiu că
    Nu sunt sigura

    Da, atunci când lumea mea este în scădere în afară
    Atunci cand nu exista nici o lume in care sa te desparti pe intuneric
    Atunci cand eu, eu, eu ma uit la tine
    Atunci când valurile sunt inundaţii de ţărm şi am
    Nu poate fi găsita calea mea initiala nicaieri
    Atunci cand eu, eu, eu ma uit la tine

    Tu, apari la fel ca un vis pentru mine
    Doar ca si culori intinse
    Sa-mi dovedesc
    Tot ce am nevoie

    Fiecare respiraţie, pe care am respira
    Tu nu stii ca
    Esti frumos...

    Da...Da...Da...!

    Atunci când sunt inundaţii, valurile de ţărm
    Si nu pot să-mi găsesc drumul acasa Atunci cand eu, eu eu ma uit la tine

    Daa...daa...oo...oo.ooo!

    Si tu-mi apari
    Doar ca un vïs...

    RăspundețiȘtergere